fredag 30 augusti 2013

FRIDAS KALAS - Kalasfix & trix



Fridaskalas.se - en helt underbar webshop när det kommer till kalasprylar och annat smått & gott! Vill man ha stilrena partyartiklar i härliga färger som går att använda till både stora och små så är detta stället du ska handla på. Butiken är lättnavigerad och trevlig att surfa runt på. 

Sidan erbjuder en hel del kalastips och du kan även följa Kalasbloggen HÄR.

Här på KidzShopping bjuder vi på lite härliga inspirerande bilder med fina ting från FridasKalas.se
Vi älskar prickigt, randigt och färgerna. Söta engångsartiklar och helt bedårande papperssugrör.
Att man även kan få en personlig lösning på sitt kalas där man enkelt kan skriva ut placeringskort, etiketter att sätta på såpbubblorna, vimplar och annat som gör det där lilla extra på kalaset sätter ett stort plus i kanten tycker vi! 

Sonen älskade dukningen och detaljer med det häftiga pirat-temat! 
Vi på Kidz Shopping gör tummen upp för Fridaskalas.se, en butik som inspirerar, erbjuder kalasartiklar till kalasbra priser och då hon erbjuder färdiga lösningar eller skräddarsyr det för kalaset tycker vi man kan kalla det kundservice av världsklass!

Om Fridaskalas:

"Idén till Fridas Kalas har sakta växt fram under de år då jag varit hemma med mina barn. Redan under min studietid iSanta Barbara, Kalifornien, där jag utbildade mig till fotograf, hjälpte jag mina vänner med kalas och babyshowers. Sedan ryktet börjat sprida sig fick jag förtroendet att ordna kalas utanför bekantskapskretsen. Självklart är jag influerad av min tid i USA , och det är även därifrån jag hämtar mycket av min inspiration.

Något vi på Fridas kalas saknat är andra teman än de vanliga de flesta butiker erbjuder. Mer personliga roliga och unika. Därför har vi tagit teman som du lätt och bekvämt kan skriva ut på din egna dator. Utskrifterna har blivit mycket uppskattade och därför vill vi nu att ni också skall få möjlighet att ta del av dem."




www.fridaskalas.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar